Salam Untuk Peminat Batu Mistik

By admin March 12th, 2012, under Admin

Bismillahhirrahmanirrahim.

Semoga Allah akan memberkati blog batu mistik yang memaparkan pelbagai khazanah alam mistik samada batu, kayu, permata atau apa sahaja yang bersifat mistik dengan yang sebahagian besarnya tidak terlintas difikiran kita sebagai manusia biasa ini terutama dari segi khasiat atau ‘keindahan’ atau ‘kelebihan’ barangan tersebut.                                                                                                                                                                                    

Ketahuilah wahai saudara pengunjung blog bahawa segala subjek yang dipaparkan melalui blog ini, tidak mempunyai sebarang kuasa atau kekuatan kecuali datangnya dari  Allah SWT semata-mata.    Oleh itu, sebelum tuan/puan meneruskan penerokaan ke blog ini, sukalah saya mengingatkan tuan/puan dan diri saya sendiri bahawa tiada daya upaya kita sebagai manusia atau juga sebarang makhluk lain KECUALI keupayaan dan kekuatan Allah SWT semata-mata.  Barang diingat bahawa seandainya kita tersalah iktikat terhadap batu atau kayu atau besi atau apa sahaja selain Allah SWT…. maka nerakalah tempat yang selayaknya untuk kita.                                                                                                        

Tiap-tiap makhluk yang Tuhan cipta di dunia ini, tuhan ciptakan sekali segala kegunaan atau kebaikan atau kemanafaatannya. Samada untuk kita sebagai manusi atau untuk makhluk lain selain manusia. Sebagai manusia biasa yang teramat lemah, kita boleh menggunakan makhluk-makhluk ini sebagai medium untuk mencapai matlamat tertentu seperti kesihatan, kebahgiaan, keselamatan dan sebagainya.                                                                                                                                

Dari Kajian ilmu sains, semua atom yang membentuk sebarang objek, sentiasa bergetar. Getaran partikel atau zarah halus ini menghasilkan gelombang yang mempunyai tenaga tertentu. Tenaga hasil getaran zarah ini adakalanya amat sesuai dengan gelombang yang dihasilkan oleh tubuh badan manusia.  Malahan sesetengah gelombang yang dihasilkan oleh banyak objek seperti batu, besi atau kristal boleh pula meneutralkan gelombang-gelombang yang kurang baik yang dihasilkan oleh tubuh manusia.                                                                                      

Jesturu itu, sebagai manusia, kita boleh menggunakan besi atau batu atau apa sahaja sebagai medium untuk memperolehi kesejahteraan diri kita.  Walaupun blog ini memamparkan koleksi barangan mistik, tetapi dari kajian sains,  telah memperakui bahawa apa yang dikatakan mistik itu boleh dibuktikan dengan kajian sains.  Alam ini memang penuh misteri. Adakalanya, alam misteri itu tidak misteri atau mistik lagi hasil kajian sains.  

Itulah kebesaran Illahi. Sesetengah kejadian atau fenomena alam boleh dirungkai dengan kajian sains. Manakala sesetengah daripanya, tidak berupaya manusia untuk memikirkannya.  Serahkanlah diri kita selalu kepada Allah SWT dan gunakanlah segala apa yang Allah turunkan ke bumi ini asalkan kita gunakan ke jalan kebaikkan.

Permata teras kemuning hitam dipasak kursani emas

By admin April 7th, 2018, under Kursani

Salam

Ketemu lagi peminat batumistik dot com. Hari 7 April tok nak kongsi pula permata teras kemuning hitam yang tok pasakkan dengan kursani emas.

Tok tak nak cerita lebih dengan kemuning hitam. Memang dah ramai yang tahu akan keindahan mistiknya yang dianugerahkan Allah swt.

Bila item ini pasak pula dengan kursani emas…Masya Allah. Tuhan sahaja yang tahu kerana keindahan kursani yang boleh menguatkan aura semulajadi si pemakainya dengan izinNya..

Bentuk yang tok paparkan ni bentuk bulat/oval. Tok boleh buat bentuk yang diingini mengikut permintaan.

Whatsapp tok http//whatsapp.my/0194268989 untuk dapat harga tebusan. Harga agak keras sikit tapi boleh nego…

Permata Kursani Emas

By admin April 5th, 2018, under Kursani emas

Salam. Hari ini tok upload permata kursani emas.

Tok tak mahu cerita banyak tentang kursani emas ini. Nak dapat kursani emas ni memang susah. Dua tiga tahun baru dapat. Dah tu tak banyak pulak.

Tentang keindahan mistiknya seindah bentuk fizikalnya yang berkilat seperti emas. Tidak melekat kepada magnet. Tapi menarik dan menguat aura seseorang.

Tok tak punya stok yang banyak. Siapa cepat dia dapat. Tok sediakan bentuk permata cincin bentuk bulat oval atau persegi.

Hubungi tok segera 0194268989 sebelum terlambat

Teras Bidara

By admin March 21st, 2018, under Teras bidara

Teras bidara dan helaian daun bidara memang selalu digunakan dalam perubatan Islam.

Adalah dipercayai teras bidara mempunyai aura yang boleh menghindarkan diri kita (dengan izin Allah) sebarang aura tidak baik seperti sihir jahat dan gangguan makhluk halus.

Tok telah olah serpihan aura ini dalam bentuk seni abstrak yang kelihatan lebih indah yang menyerlah aspek seni teras ini. Namun keindahan seni mistiknya tidak berkurang walau sedikitpun. Ianya tetap boleh memancarkan energi menghalang aura jahat dan tidak baik.

Dengan ilham yang dikurniakan Allah swt ini…tok ingin memaharkan item yang sesuai dijadikan batu cincin ini. Ianya cantik secantik keindahan mistiknya.

Tok juga sedia terima tempahan untuk bentuk lain seperti persegi dan sebagainya.

Hubungi tok dengan aplikasi whatsapp 0194268989 jika bermunat.

Pelbagai Teras Campur dipasak abuk berpuluh teras kayu

By admin March 18th, 2018, under Teras campur versi terbaru

Salam. Hari tok siapkan 3 butir permata campur versi terbaru..

Pelbagai teras kayu tok gunakan. Antaranya…teras larak salah jantan dan betina, teras bidara, teras raja kayu, teras gemugal, teras kemuning hitam, teras penunduk gajah, teras kayu menang dipasak dengan abuk berpuluh teras kayu..

Kebanyakan teras kayu yang dicari pemburunya…ada dalam permata yang baru tok siapkan ini.

Jika berminat…pm tok 0194268989

Teras Larak Salah

By admin March 17th, 2018, under Larak salah

Walaupun telah banyak kali tok posting larak salah ni..

Hari ini tok poting lagi. Ini kerana larak salah adalah antara teras istimewa yang diberi kelebihan oleh Sang Pencipta Yang Maha Pencipta.

Antara kelebihan larak salah ini ialah ia dipercayai boleh menjadikan kita yang memakainya tidak kelihatan oleh orang lain terutama musuh atau orang yang berniat salah dengan IzinNya.

Telah tok cerita pada posting sebelum ini..secara fizikalnya larak salah ini satu hidupan menjalah dengan melilit pokok pokok besat. Namun begitu…pokok ini sangat pelik. Lilitannya tidak mengikut putaran biasa malahan songsangan putatan pokok melilit yang biasa. Dari segi daunnya pula…terbalik ke bawah tidak seperti daun pokok yang lain.

Kehidupannya memang pelik dan istimewa seperti mana istimewanya keindahan mistik teras larak salah ini.

Tok nak tegaskan sini…ramai orang kata kepercayaan ini adalah karut. Kurafat. Dan sebagainya. Sebenarnya meraka tersalah faham. Tok dah banyak kali kata bahawa apa sahaja benda di atas dunia fana ini tiada apa apa kuasa kecuali kuasa dan kelebihan yang Allah bagi. Bahkan kita manusia ini pun tidak ada apa apa kuasa. Segala galanya datang dari Allah subhawataala. Gerakan jantung kita adalah dengan izin Allah. Gerakan mata, otak yang berfikir, kita berlan atau makan…itu semua di atas izin Allah. Kita sebenarnya kosong sekosong nya kecuali dengan quadrat dan iradat Allah swt.

Begitu juga dengan larak salah tadi ia tidak berkuasa. Yang berkuasa adalah Allah SWT yang memberikan kelebihan terhadapnya. Begitu juga teras teras lain malahan pelbagai bende pelik di dunia ini.

Tok nak cakap sikit tentang fakta fizik. Tok graduate dlm bidang fizik(bukan nak menunjuk nunjuk. Hanya nak beri fakta sohih)

Mengikut kajian fizik…semua benda di dunia ini terdiri dari partikel halus dinggil atom. Atom ini sentiasa bergetar. Getaran atom ini akan merembatkan(memancarkan) gelombang elektromagnet. Gelombang ini boleh menghasilan tenaga (sila semak dengan semua ahli fizik)

Tenaga yang dipancarkan inilah dipanggil ‘aura’ oleh kebanyakan pengamal metafizik.

Kekuatan dan jenis tenaga yang dipancarkan ini bergantung jenis item atau barang tersebut.

Oleh itu kesimpulannya…adakah kurafat jika kita kata larak salah itu mempunyai aura seperti yang tok cerita kat atas ???

Allah juga tidak menjadikan atau mencipta sesuatu itu dengan tampa sebab. Mesti ada kegunaannya. Begitu juga bila Allah cipta teras larak salah dan teras teras lan seperti teras gemunggal. Teras kemuning hitam atau beribu ribu teras lagi yang dicipta Allah yang dalam pengetahuan ahli mistik semua.

############################

Jika berminat nak buat mata cincin…hubungi tok. Setelah bayaran dibuat…item akan siap dlm masa 2 ke 3 hari. Hubungi tok selampit 0194268989 untuk bertanya atau buat tempahan. Tok akan cerita lebih tentang larak salah ini

Buluh Tumpat Bertemu Ruas Untuk dimaharkan

By admin March 7th, 2018, under buluh temu ruas

Salam peminat batumistik dot com.

Lama sangat dah tok tak update web tok ni..

Sebenarnya tok terlalu sibuk dengan pekerjaan utama tok. Tapi tak lama lagi bila dah cukup umuk ni…tok akan buat pengupdatetan fulltime website tok ni.

Oh ye. Pendek cerita.. tok nak kongsi barangan mistik baru pada posting kali ini. Barang dah lama. Hanya baru sempat nak posting..

Seperti yang tuan/puan tengok tajuk tu…ye buluh tumpat bertemu ruasyang dicari oleh ramai orang..

Ini bukan buluh bertemu ruas yang dijual di Pasar Filifina di Bandar KK.  Bukan jua yang banyak dijual di pasar pasar terbuka di seluruh negara. Hampir semua buluh bertemu ruas tersebut diletakkan gam agar kelihatan bertemu ruas

Ini adalah buluh tumpat asli bertemu ruas yang diperolehi di dalam hutan di negara kita. Asalnya panjang. Tok potong sedikit demi sedikit untuk buat cincin…

akhirnya tinggallah seperti yang kelihatan dalam gambar di atas..

Tok tak uji dari segi keindahannya. Tapi yang pasti ianya sememangnya asli. Kalu nak rebus air mendidih 100 darjah Celcius…tidak ada masalah. Dah berpuluh kali direbus. Buluh masih utuh tanpa boleh dipatahkan.

Oleh itu jika berminat..call/mesej/whatsapp tok 019-4268989 segera sebelum buluh mistik ini bertukar tangan.

By admin October 18th, 2017, under batu serai

Salam. Tok dah lama tak pos item. Hari ini tok nak poskan cincin batu serai lama yang dah bertahun digunakan. Asal batu serai ni…adalah tarikan alam sebelah. Bagaimana ditarik…tak usahlah tanya tok. Panjang dan sangat mistik.

Telah diikat dengan perak 925. Saiz cincin 17. Pengisian aura tambahan boleh dibuat mengikut permintaan.

Batu jenis jerneh seperti berlian air. Jika berminat…pm tok 0194268989

Tok Selampit

MINYAK KUANTUM RAJA PENGASIH NUR MUHABBAH

By admin August 10th, 2017, under Uncategorized

Salam kepada peminat Batu Mistik dot com. Telah sekian lama Tok tak postingkan barangan baru. Mohon maaf. Sebenarnya tok agak busy dengan tugas baru tok. Namun begitu di atas kesempatan ini, tok nak perkenalkan item baru yang dinamakan Minyak Kuantum Raja Pengasih Nur Muhabbah Peringkat Tinggi.

Minyak ini diadun dengan khasiat 2000 bunga dengan isian aura biomagnetik khusus untuk pengasihan/kerezkian/masalah jodoh/masalah rumahtangga/persona diri/keayuan dan keterampilan diri.

Seringkali orang mendengar dan banyak juga yang telah mengunakan Minyak Pengasih tapi adakah Minyak Pengasih yang anda perolehi datangnya dari unsur yang baik? Seperti zikir-zikir ALLAH SWT serta doa-doa yang terpilih dari Para Ulamak. Berhati-hatilah sahabat-sahabat semua kerana terlalu ramai yang mengelar Minyak Pengasih mereka dari Zikir-Zikir ALLAH SWT serta doa-doa yang terpilih dari Para Ulamak, sedangkan kebanyakannya mengunakan Mentera atau Jampi-Jampi Serapah yang mengunakan unsur-unsur Jin yang akan menyesatkan manusia ke lembah kebinasaan, kerana bila anda semua telah mengunakan Minyak Pengasih yang datang dari unsur-unsur yang datangnya dari Jin anda akan mendatangkan masalah yang besar dalam kehidupan anda serta keluarga anda. Kerana bila anda mengunakan unsur-unsur Jin, Jin yang anda gunakan melalui Minyak Pengasih ini akan cuba menganggu serta mengawal kehidupan anda JADI BERHATI-HATI LAH. Carilah dan gunakanlah Minyak Pengasih yang digunakan dari Zikir-Zikir ALLAH SWT serta dari doa-doa yang datangnya dari Para Ulamak,kerana kita kena tahu dan menilai segala  sesuatu yang datang dari Zikir-Zikir ALLAH SWT adalah datangnya dari kudrat Allah SWT semata-mata.

Minyak pengasih Nur Muhabbah ini telah melalui pelbagai proses rumit dan masa penyediaan yang panjang mengikut ritual yang telah ditetapkan serta diuji sebelum ia dapat digunakan dengan berkesan dan ampuh. Ianya bukan barangan mainan. Oleh itu disarankan, perbetulkan niat anda sebelum minyak ini diperolehi.

Terkenal dengan julukan atau panggilan oleh pengamal spiritual sebagai Penakluk Cinta Pasangan. Sesuai dengan kehendak dan hajat tuan/puan. Ampuh dan mustajab kerana intisari minyak ini lebih dari sebarang minyak pengasihan atau pelet yang terdapat diluar sana. Lawan jenis akan pasti bertekuk lutut pasrah jiwa dan raga penangan calitan minyak muhabbah ini. Suami isteri akan sentiasa kasih berpanjangan biar bergelora badai namun bercerai tidak berpisah jangan. ” Isteriku adalah segalanya bagi ku dan suami ku adalah tunjang kehidupanku”.  “Terkuncilah rasa cinta dan kasih yang mendalam pada ku oleh isteriku atau suamiku atau kekasihku” 

Telah melalui pelbagai peringkat ritual. Antaranya dibacakan ayat-ayat Ruqyah, Surah Yusof, Surah Mariam, Surah Al-Waqiah, dan Surah Adh-Dhuha. Energi atau aura yang dihasilkan oleh minyak ini akan mengelilingi tubuh badan anda. Energi atau aura minyak ini akan membuka semua 7 cakra utama tubuh badan anda dengan mengeluarkan atau menyingkirkan segala elemen yang menyumbat 7 cakra tenaga tubuh badan. Hasilnya keterampilan pengguna minyak Muhabbah ini akan terserlah. Keayuan akan terbuka secara infiniti.

Fungsi:

  1. Meluluh/menakluk sesiapa sahaja
  2. Menerbit rasa rindu wajah dan suara si pemakai
  3. Menerbit keterampilan diri/keayuan/sentiasa dipandang tinggi
  4. Memancar daya tarikan luar biasa si pemakai
  5. Dipermudah segala urusan harian/percintaan
  6. pemikat sukma/penaluk sukma
  7. Pengasih umum
  8. Pembersih aura negatif
  9. Putir giling/mengembali kasih yang hilang
  10. Keyakinan diri semakin tinggi
  11. permudah datangnya jodoh
  12. Mengubah lawan jadi kawan
  13. Pelarisan ampuh.

..dan pelbagai keindahan lain. Namun begitu…Ingatlah. Segala-galanya dengan Kudrat dan Iradat Allah SWT jua. TanpaNya…siapalah kita dan Sifarnya keindahan Minyak Muhabbah ini.

Kaedah Guna:

pakai pada diri dengan mencalit pada tubuh badan atau pakaian kita. Bagi muslim, dahulukan dengan bismillah.. dan niat apa yang kita hendak.

Bagi tujuan mengikat kasih sayang/percintaan/ mengembalikan kasih yang hilang… Bismillah(muslim) dan niat dan calitkan pada tubuh badan sasaran.

 

Sesuai untuk semua orang samada muslim atau non muslim. Harga diskaun sekarang ini ialah RM100 sahaja. Tuan/puan digalakan membeli dalam bentuk Pakej :

5 botol – RM 450

10 botol – RM 800

1 botol – RM100

Pos Laju Percuma.

 

Tok Selampit  0194268989

Maybank : 155023403251 atau

Cimb        : 05090033610528

 

 

Permata Bertap Bunian

By admin March 26th, 2017, under Permata batu bertap

IMG-20170326-WA0005 IMG-20170326-WA0004

Salam. Sememang udah agak lama Tok tak update blog batu mistik ini. Tok percaya ramai yang tertunggu tunggu item baru dari Tok.

Baiklah. Bagi peminat batumistik dot com, hari ini tok perkenalkan item batu yang di namakan permata batu bertap bunian. Barangan asli bukan digam atau sebagainya. Rambut bunian yang melekat pada batu adalah hidup dan memanjang.

Biasanya orang mencari bertap atau sanggul bunian. Tapi hari ini dengan af’al Allah swt dengan penuh kudrat dan iradatNya…tok dapat sebutir permata batu bertap bunian. Tiada sanggulnya. Yang ada hanya untai rambut bunian tertanam secara mistik dengan kehendak Allah swt.

Keindahannya..? Tidak perlulah tok nak cerita lebih. Allah telah jadi setiap sesuatu di atas dunia ini dengan kelebihan dan kegunaannya semata mata mentajlikan zatNya yang empunya Rahsia.

Batu ini tidak empunya sebarang kuasa. Yang berkuasa adalah Allah swt. Hanya batu ini Allah berikan kelebihanya. Apakah kelebihanya…nak tahu dan berminat untuk memilikinya…pm Tok 0194268989

Hanya sebutir. Maharnya memang agak tinggi tapi jika tuan memilikinya..amat berbaloi sekali.

Tok Selampit

Batu Embun Koleksi Terbaru

By admin November 18th, 2016, under Uncategorized

img-20161118-wa00247

Salam. lama dah tok tak update blog batumistik ni. Malam ni…tok uploadkan batu embun gred A. Bukan gred AA. mustika ini menyejukan air. Lihat gelas yang berpeluh..

Kelebihan hanya untuk perubatan. Ramai yang tanya Tok ada simpan tak batu embun…

Alhamdulillah. Baru tok ketemui. jika tuan tuan berhajat segeralah hubungi no mesej atau whatsapp Tok.

Sekian. selamat malam.